Het proces begint meestal met het opstellen van het document in Nmbrs. Vervolgens wordt een uitnodiging tot ondertekening naar de betrokken partijen gestuurd via e-mail. Zij kunnen het document elektronisch bekijken, akkoord gaan en digitaal ondertekenen met behulp van een unieke code of link.
Wij sluiten af met een advies over de manier van ondertekening. Standaard 4410. Standaard 4410 geeft de accountant houvast bij het uitvoeren van samenstellingsopdrachten. Paragraaf 40 van de standaard geeft aan welke elementen de accountant op dient te nemen in de samenstellingsverklaring.
De ondertekening is de tekening of de schets die op de grondlaag van een schilderij wordt aangebracht vooraleer men met het schilderen van het werk begint. De ondertekening werd aangebracht voor de kunstenaar met de imprimatura [1] en de onderschildering begon. Bij miniaturen in handschriften werd de ondertekening meestal aangebracht op het blanco …
Dit kan uiteindelijk de reputatie van de organisatie schaden. Werknemers kunnen dit zien als een gebrek aan transparantie en professionaliteit van het bedrijf. De ondertekening van de arbeidsovereenkomst markeert het begin van de professionele relatie tussen een werkgever en een werknemer. Deze stap kan op twee manieren worden uitgevoerd: ofwel ...
De ondertekening van een regeling brengt de verantwoordelijkheid voor de voorbereiding en de inhoud van die regeling tot uitdrukking. Een regeling wordt slechts ondertekend door de bewindspersoon of bewindspersonen die belast is of zijn met de behartiging van een belang dat de betrokken regeling beoogt te dienen. Ondertekening door een ...
Waar de Raad van State veelal op een genuanceerde wijze (weliswaar eigen aan de UDN-procedure die ter zake de nodige rechtspraak heeft opgeleverd) stelt dat de ondertekening van een offerte in beginsel geen daad van dagelijks bestuur is, treedt de Raad in zijn arrest van 24 juni 2014[2] op een vrij absolute wijze de verzoekende partij inzake bij door te overwegen …
Auteurs: Kris Lemmens en Jan De Leyn (Schoups) Publicatiedatum: 06/11/2017 In twee recente spraakmakende arresten m.b.t. dezelfde zaak heeft de Raad van State zich uitgesproken over de (on)mogelijkheid om een gebrekkige ondertekening te regulariseren in het kader van de handhaving van een offerte na het verstrijken van de verbintenistermijn.
Hierbij wenst het ICCI op te merken dat de ondertekening van de jaarrekening door de raad van bestuur essentieel als doel heeft deze jaarrekening te identificeren. De bevestiging dat de jaarrekening een getrouw beeld geeft en volledig is, wordt door de commissaris evenwel verkregen via de bevestigingsbrief en niet via de ondertekening van de ...
Het is niet vereist dat de erfgenamen allemaal bij de notaris komen voor het ondertekenen van de verklaring van erfrecht erfgenamen moeten zich wel legitimeren met een geldig ID bewijs.Dat kan bij de notaris of de gemeente.Daar zetten ze dan de handtekening onder de aanvaarding van de erfenis. Het is een stuk goedkoper om dit bij de gemeente te doen dan bij een notaris.
Op 3 september 1783 werd in een hotel in Parijs de zogenaamde Vrede van Parijs ondertekend. Daarmee kwam er officieel een eind aan de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog (1775-1783). Het Verenigd Koninkrijk erkende de onafhankelijkheid die enkele jaren eerder (4 juli 1776) door de dertien voormalige koloniën was uitgeroepen.
In veel bedrijven en organisaties zijn over de ondertekening van e-mails en brieven afspraken gemaakt. Deze afspraken liggen vast in de huisstijl. Dit is de waarschijnlijk meest gebruikte afsluiting: ... Naam van de afzender. De naam kan voluit worden geschreven, er kunnen voorletters staan of een combinatie van de twee. Anne Mulder; A.M.F. Mulder;
Deel 2: Ondertekening van de Jaarrekening in Nederland: Meer dan een formaliteit. In het 2de deel van dit artikel richten we ons op een cruciaal aspect van de financiële verslaglegging: de ondertekening van de jaarrekening. Dit proces is een fundamentele bevestiging van de juistheid en volledigheid van uw financiële rapportage.