Oriëntatie: fotovoltaïsche zonnepanelen halen het beste rendement als ze zuidelijk georiënteerd zijn. Zo vangen ze het meeste zonlicht. Ook met een zuidwestelijke en zuidoostelijke oriëntatie haal je nog een prima rendement. Hellingsgraad: onder een hellingsgraad van 35 à 38 graden halen je fotovoltaïsche panelen het beste rendement. Ligt ...
wordt het absoluut noodzakelijk geacht om te zorgen voor een gecoördineerde Europese planning en voor geïntegreerd ingrijpen in de levensmiddelensector, ''van grond tot mond''. il est absolument vital de mettre en œuvre dans le secteur alimentaire un plan européen coordonné et des interventions intégrées, de la ferme à la fourchette .
Tevreden klanten leidt tot positieve mond-tot-mond reclame. Mond-tot-mondreclame is de oudste en eerlijkste manier van reclame maken. Als ons iets bevalt dan vertellen we dit graag verder. Alleen over een aanpak die echt werkt, ben je enthousiast. Alleen dan praat je er over. Middelmatige aanpakken hebben dus geen kans. Bij een slechte uitkomst ...
Mond-tot-mondreclame, ook wel mondreclame, is een term die in de marketingindustrie gebruikt wordt als niet-medewerkers een product of dienst met elkaar bespreken. Door middel van begrippen als buzz-marketing of virale marketing proberen marketeers deze vorm van reclame op gang te brengen.. Volgens sommige definities betreft mond-tot-mondreclame een lineair …
Vertalingen in context van "mond tot mond reclame" in Nederlands-Engels van Reverso Context: Via mond tot mond reclame vinden de meeste klanten mij en wellicht ben jij ook zo op mijn site terecht gekomen. ... tot aan het moment dat de klant afscheid van het bedrijf neemt, wordt op deze manier inzichtelijk in kaart gebracht.
Mond-tot-mondreclame Mond-tot-mondreclame is een vorm van informele communicatie waarbij klanten hun ervaringen met een product, dienst of merk delen met anderen. Dit kan zowel positief als negatief zijn en gebeurt zowel persoonlijk als via sociale media. Het is een van de oudste en meest effectieve vormen van
zichtbaar. Dit is bij offline mond-tot-mondreclame juist niet het geval (Ring et al., 2016). Bovendien kan men bij online mond-tot-mondreclame anoniem blijven terwijl dit bij offline mond-tot-mondreclame niet mogelijk is (Ring et al., 2016). Door deze verschillen kunnen de effecten van online en offline mond-tot-mondreclame ook anders zijn.
Maar ik geloof meer in de ouderwetse mond-tot-mondreclame, we blijven mensen, geen internetzoekmachines die hun oordeel bepalen op basis van berichten op internet. Als een goede vriend zegt dat ik een boek echt moet lezen en me in de kroeg vertelt waarom, dan is de kans veel groter dat ik het boek koop dan wanneer ik een tweet lees van iemand die …
Op Marketingfacts lees je genoeg over Byron Sharp. Of het nu gaat over purpose, Category Entry Points of gewoon een goed en bondige samenvatting. In dit artikel kijken we specifiek naar zijn visie op Word of Mouth Marketing. En de bijkomende mythes. Volgens sommigen is mond-tot-mondreclame (niet: mond-op-mondreclame) de Heilige Graal voor …
Mond tot mond reclame (ook wel Word of Mouth genoemd) is reclame waarbij mensen onderling producten of diensten aan elkaar aanbevelen. Dit kan zowel fysiek als online zijn. Mensen promoten een product of dienst bij anderen zonder dat het bedrijf er zelf iets voor hoeft te betalen. De twee grootste voordelen van mond-tot-mondreclame 1. Het is goedkoop …
Nederlands: mouth n noun: Refers to person, place, thing, quality, etc. figurative (dependent: family member) (figuurlijk) mond nw de (mv. familileden) familielid nw het : I have five mouths to feed. muzzle n noun: Refers to person, place, thing, quality, etc. (on gun) (van geweer) mond, tromp nw de : Kyle looked down the muzzle of the gun.
Mond op mond reclame, of mond tot mond reclame zoals het eigenlijk heet, is een zeer effectieve marketingmethode. Als onderneming geef je jaarlijks waarschijnlijk heel wat geld uit aan marketing, maar mond-tot-mond reclame wordt nog wel eens over het hoofd gezien. Dit is wat mond-tot-mondreclame voor jouw bedrijf kan betekenen.