Het ontwerpplatform Canva verhoogt vanaf volgend jaar zijn prijzen aanzienlijk voor Teams-abonnementen naar 90 euro per jaar, per gebruiker. Het ontwerpplatform Canva communiceerde recent een forse prijsstijging aan zijn klanten met een Teams-abonnement. In de mail aan zijn klanten staat te lezen dat de prijzen vanaf 27 december 2024 zullen stijgen naar …
Van deze bestellingen vormden batterijen voor elektrische voertuigen (EV), energieopslagsystemen en grondstoffen de belangrijkste segmenten. ... 2023 zijn bekendgemaakt door de China Automotive Power Battery Industry Innovation Alliance, waren meer dan 99% van de energieopslagbatterijen lithium-ijzerfosfaatbatterijen. 4. Indrukwekkende ...
Voor bestaande klanten van Ziggo ligt de prijsverhoging tussen de €1 en €7,75 per maand. De prijsstijging zal alleen slaan op het basis abonnement van Internet, TV en bellen. De extra opties, zoals aparte TV-pakketten, worden niet meegenomen.
Prijsverhoging doet wonderen voor de winst. De prijs voor je product of dienst is misschien wel de belangrijkste hendel waar je aan kunt draaien bij het bepalen van je winstgevendheid. Verhoog je prijs met 1 procent en je winstgevendheid stijgt met 11 procent, berekende adviesbureau McKinsey. Daarmee hebben prijsverhogingen – in potentie ...
Voor de trouwe abonnees van F1 TV was het ongetwijfeld een mededeling die hen rauw op het dak viel: de officiële streamingdienst van de Formule 1 verhoogt de prijzen voor het maand- en jaarabonnement drastisch. Dat er een fikse prijsverhoging komt, is echter volkomen logisch. Viaplay zal daar ongetwijfeld een flinke hand in hebben gehad.
Dat is – zoals je begrijpt – slecht voor de zaak. Als je nog nooit je prijzen hebt verhoogd, kan dit een lastige stap zijn om te nemen. Er kan verwarring bestaan over de reden van de prijsverhoging, over de haalbaarheid ervan en over hoe je je nieuwe prijzen effectief aan je klanten communiceert. Want: moet je een prijsverhoging aankondigen?
Hoe communiceer je een prijsverhoging? Je tarieven moeten omhoog, want uit de Price Perfector blijkt dat niet alles meer up to date is. Voor velen een "lastige" boodschap om te vertellen. Hoe pak je dat aan? Hieronder een paar tips: Wees eerlijk Door eerlijk te vertellen waarom je een prijsverhoging doorvoert en dat te onderbouwen, geef je
Prijsverhoging tijdig aankondigen en communiceren. Voor sommige sectoren, zoals de bouwwereld, gelden strengere wettelijke regels rond prijsstijgingen tijdens overeenkomsten. Zij moeten een aankondiging van hun nieuwe prijzen op tijd communiceren naar de klant. Als consument sta je in dat geval juridisch gezien een stuk sterker.
Dit betekent dat je als klant meer bent gaan betalen voor deze diensten. De maximale verhoging van de maandelijkse abonnementsprijs zal dit jaar op 3,35% liggen, al is dit wel verschillend per abonnementstype. Dit geldt voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Voor bestaande klanten van Ziggo ligt de prijsverhoging tussen de €1 en €2 per maand.
Ziggo geeft aan dat deze prijsverhoging er niet komt voor zakelijke abonnementen. De prijsverhoging voor particuliere abonnementen is nog onbekend. Wanneer moet ik overstappen? Als blijkt dat de prijs van je Ziggo abonnement daadwerkelijk omhoog gaat, kun je dit contract voor 1 juli kosteloos ontbinden en overstappen naar een andere provider.
De energieopslag-lithiumbatterijen van Redway Power zijn op maat gemaakt voor residentiële, net-schaal- en back-upstroomtoepassingen en dragen bij aan het balanceren van de energievoorziening ... Energieopslagbatterijen groothandel bieden een scala aan mogelijkheden voor het opslaan van elektrische energie. Deze batterijen worden vaak gebruikt ...
Een prijsverhoging aankondigen is niet leuk.Snap ik. Maar door de hoge inflatie zijn veel ondernemers, met name kapsalons, beautymerken en webshops, genoodzaakt hun prijzen te verhogen.. Toch krijg ik soms nog te horen dat ondernemers liever inleveren op hun winst dan dat ze hun prijzen verhogen.Zonde!Niet alleen zonde voor nu, maar ook voor de toekomst van je …
In deze blog leggen we uit hoe prijsverhoging werkt voor ondernemers. Meer weten over indexatie voor ondernemers? Vraag het aan jouw oamkb bedrijfsadviseur. Waarom prijzen indexeren? Als je kosten stijgen, door inflatie, kan een ondernemer zijn verkoopprijzen verhogen a.d.h.v. de prijsindex, opgegeven door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
En dan niet bij één provider maar bij meerdere tegelijk. En ook de aangekondigde prijsverhoging van Versio voor 16 januari 2023 is weer even schrikken. Deze keer treft het ook de resellers van Versio. Prijswijziging Versio domeinnaamregistratie voor resellers. Versio biedt voor klanten die dit wensen een Resellerprogramma voor domeinnamen.