Elk jaar zijn er nieuwe, frisse kantoortrends die je kunt doorvoeren in het interieur op kantoor. Voor 2024 maken de trends van de jaren 70 een comeback. Denk daarbij o.a. aan ronde meubels, kantoorplanten en nieuwe interieurkleuren. Verder draaien de nieuwe trends om duurzaamheid en flexibele werkplekken.
Dit betekent het aanmoedigen van creativiteit, het bieden van ruimte voor experiment en het waarderen van duurzame initiatieven. Een blik op de toekomst. Duurzame mode is meer dan een trend; het is een noodzaak voor een leefbare toekomst. De nieuwe materialen en ontwerpprincipes die we nu zien, zijn nog maar het begin.
3D-printen heeft de afgelopen jaren een enorme impact gehad op verschillende industrieën, van de medische wereld tot de productie van consumentengoederen. De technologie heeft zich snel ontwikkeld en nieuwe trends en innovaties hebben geleid tot spannende mogelijkheden voor de toekomst van 3D-printen. In deze blog zullen we enkele van de meest opwindende …
En ook bij kanker blijkt dat vrouwen echt anders reageren op medicijnen dan mannen. Iets wat nog veel meer onderzocht moet worden, maar wel van groot belang is. Deze ''trend'' met veel meer aandacht voor vrouwen en gezondheid zal de komende jaren verder doorzetten. Laten we nu snel verder gaan met de nieuwe trends voor 2024!
De trends die we hebben genoemd zijn misschien niet echt nieuw. Maar dat geeft juist aan dat je er iets mee moet – het wordt gemeengoed. Ga aan de slag met de verschillende vormen van content en bedenk tal van invalshoeken. Een marketingbureau helpt je hierbij. Met een goed gevulde contentkalender kun je 2025 aan. Laat Afix met je meedenken.
Het programma is in 2018 van start gegaan en loopt door tot eind 2019. Brandenburg: 1 maart 2019: 1000 Stimuleringsprogramma voor energieopslag: Financiële subsidies verstrekken voor bestaande fotovoltaïsche systemen door de transformatie van nieuwe energieopslagsystemen of nieuwe fotovoltaïsche energieopslagsystemen.
Nieuwe trends en ontwikkelingen hebben een grote impact op de manier waarop we winkelen. In deze blog 10 voorspellingen voor 2024 van Accurat. ... Met de stakingen van maart en april 2023 in het achterhoofd, is dat geen onlogisch resultaat in een year-on-year analyse. Voor de concullega''s in de markt geldt het omgekeerde: zij zullen verlies ...
Succesvolle merken in 2023 hebben een uitgesproken mening. Over het klimaat, over de energiecrisis, over massatoerisme — wat het thema ook is: zorg ervoor dat je maatschappelijke positionering aansluit bij je missie en visie, en je merkverhaal gaat niet onopgemerkt bij de doelgroep. Vooral voor jongere generaties, zoals Gen Z, is het belangrijk dat merken een …
Trend 2: Duurzame en ethische chocolade. Duurzaamheid is de nieuwe norm, ook in de chocolade industrie. Steeds meer consumenten willen niet alleen genieten van hun chocolade, maar ook weten waar deze vandaan komt en onder welke omstandigheden het geproduceerd is. ... Het verwelkomen van nieuwe collega''s is cruciaal om hen snel thuis te …
Bedrijven analyseren hypes en rages voor het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten of voor marketingdoeleinden. Ze worden normaal gesproken niet meegenomen bij het ontwikkelen van strategische toekomstscenario''s vanwege hun tijdelijke aard. Hypes. Een hype is een verschijnsel dat tijdelijk bovenmatige media-aandacht krijgt.
Van connected street food tot de nieuwste eco-verantwoorde trends en digitalisering: ontdek de innovaties die de gedurfde, dynamische wereld van de hedendaagse keuken op zijn grondvesten doen schudden! Hier zijn de must-know restauranttrends van 2024, zodat je precies weet wat je dit jaar te wachten staat.
De afgelopen jaren speelt energiemanagement een belangrijkere rol dan ooit tevoren, en het is als ondernemer van vitaal belang geworden om voldoende op de hoogte te blijven van de relevante trends en innovaties. De gebieden van energiebesparing, duurzaamheid en efficiëntie zijn sterk onderhevig aan technologische ontwikkelingen die elkaar in ...
Daarom voorspellen we een intensivering van de beveiligings- en privacyregelgeving en training als een nieuwe trend in de evenementenbranche voor het jaar 2024. Onderwerpen als gevoelige gegevens, betalingen en software-engineering voor evenement management zal erg populair zijn onder eventprofessionals.
In 2024 wordt van werkgevers verwacht dat ze kritisch kijken naar de toepassing van AI, vooral als het gaat om vormgeven van beleid rond juridische, technische en ethische vraagstukken. Uit eerder onderzoek van SD Worx blijkt dat meer dan de helft van de werkgevers (54%) nog altijd uitdagingen ervaart om medewerkers te betrekken bij snelle digitale …
2023 was een bewogen jaar op het gebied van online marketing trends, in 2024 wordt het zeker niet rustiger op dit gebied. Dit jaar zetten een aantal marketing trends van 2023 zich voort. Zo wordt artificial intelligence steeds belangrijker en is 2024 het eerste volledige jaar waarin we aan de slag moeten met GA4.
Nieuwe samenwerkingsvormen en partners. Door nieuwe samenwerkingsvormen tussen netbeheerders, energieleveranciers en installateurs worden nieuwe oplossingen bedacht, kennis gebundeld en technici efficiënter ingezet. Zodat de energietransitie sneller kan plaatsvinden. Op weg naar een autonoom zelfbalancerend elektriciteitsnet . Bron: Elaadnl #2.